اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور

خبر آنلاین به نقل از حوزه نیوز: آیت‌الله مظاهری در دیدار معاون رییس‌جمهور و دکتر ابتکار، رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با تاکید بر ضرورت، اهمیت، حفظ و حراست از محیط زیست، عنوان کرد: تلاش برای حفظ محیط زیست، یک وظیفه همگانی است که علاوه بر مسئولان و نهادهای ذی ربط، به همکاری آگاهانۀ مردم نیز نیاز دارد.

این مرجع تقلید با اشاره به تاکید تعالیم دینی بر ضرورت حفظ محیط زیست، افزود: کوتاهی در حفظ محیط زیست، حق‌النّاس است از این‌رو باید همۀ ما به مسأله محیط زیست به عنوان یک موضوع شرعی نیز نگاه کنیم.

آیت‌الله مظاهری از آلودگی هوا و کمبود آب آشامیدنی سالم، به عنوان دو معضل اساسی محیط زیست کشور نام برده و تصریح کرد: آلودگی آب آشامیدنی و نیز آلودگی هوا، برای سلامتی جسمی و روحی مردم بسیار مضر است و در این خصوص انتظار می‌رود که با اتخاذ تدابیر ارزنده و انجام اقدامات لازم از سوی دولت جدید و نیز کمک و همیاری مردم، تحولی اساسی در وضعیت محیط زیست کشور ایجاد شود.

ایشان با اشاره به این که خشکی زاینده‌رود در استان اصفهان، به یک معضل جدی و عمومی و بلکه ملی تبدیل شده است، گفت: حل این معضل، پیش از هر اقدامی، نیازمند مدیریت صحیح، کارامد و ممانعت از برداشت‌های ناحق و افراطی از آب زاینده‌رود است.

 

سه شنبه 30 مهر 1392 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 8 دی 1392برچسب:, توسط دکتر سید علیرضا عظیمی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.